Torsdag 14 maj!

Hejsan Bloggen!
Ja.. Dagarna går. Tänk att om en månad så befinner jag mig i Norge :O

Stannade hemma i dag från praktiken (anledningarna finns i föregående inlägg).
Har inte hunnit gjort så jättemycket i dag, men lite iaf. Har bland annat sorterat runt lite i pappersinsamlingen och hjälpt mamma städa runt lite i övrigt.
Fick körkortstillståndet på BE CE i dag på posten. Så.. Nu får man köra lastbil med släp, utan någon Övningskör-skylt bakpå ;)
Antagligen så ska jag göra truckuppkörningen i morgon, om de har lagat den (det var ju nå bromsvätska som läckte).

Har bara ett par avsnitt kvar, sen har jag kollat igenom alla Mythbusters-avsnitten ^^,
Jag funderar på att börja följa Scrubs (faktiskt så har jag lyckats undvika att ha sett ett enda avsnitt av det). Men.. Tror jag tar och laddar det i Norge, då ju det blir en liten liten mindre risk att bli tagen (det är ju också trådlöst internet jag får i Norge).
Annars så har jag 30 avsnitt av Kyle XY som jag ska se också ^^.

Vilka serier har jag sett alla avsnitt på då? Well.. South Park, Heroes, House, Prison Break, Huset fullt m.fl (har faktiskt laddat hem en hel del sen jag började ladda hem).

Nåväl.. Önska mig lycka till i morgon! ^^
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback