Tisdag 5 maj!

Hejsan Bloggen!
Haft svenska och religion i dag då. Vi hade mest svenska i dag. Det enda religion vi hade var att läraren gick igenom alla provet vi har haft (vad alla hade för betyg, vilka som var tvungna att göra om prov osv).
Sedan den svenskan vi hade var att läsa ett par sidor i svenskboken. Ja.. och så gick vi igenom vad vi fick på nationella i svenska. Jag fick G+ på mitt tal, och VG- på skriftliga =). Så jag blev helt klart nöjd.
Men man gjorde inte så mycket mer än det på svenskan. Alla bara satt och ritade, snackade och så :P

Efter de två lektionerna så drog jag till Lidl och handlade lite. Köpte 2 Pucko apelsin. Var rätt goda faktiskt. Köpte och yoghurt och müslisnacks eller vad det heter. Det är typ pinnar med müsli ovanpå och nå choklad på undersidan, var hyfsat gott faktiskt. Får se hur yoghurten smakar (den var väldigt billig, typ 8 kr för fyra lite större yoghurtbuttar, så jag har inte direkt så jättestora förväntningar) :P.

I morgon så hade jag tänkt att jag skulle göra min sista extraidrott, så har man det färdigt. Det blev ju öppet hus i Mästerbo förra veckan, om det inte hade varit så hade jag ju gjort extraidrotten då.. men.. jaja..
Sen på torsdag ska vi till Uppsala med klassen. Det är två stycken i Fagersta-klassen som ska tävla i att backa där ^^. Så.. det ska bli kul att titta på.

Well well.. Ha det nice!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: febervals

Pucko apelsin? Det lät lite mysko... är det chokladdryck med apelsin eller bara apelsinjuice?

Postat av: bowlingjocke

febervals: Det är chokladdryck med apelsin.

Gick inte att svara på din blogg, så tog det här :P



Blir alltid lika förvånad när någon kommenterar här. Det luktar ju annars väldigt mycket öken..

2009-05-05 @ 14:53:31
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: Ida

Gratulerar! :):)

2009-05-06 @ 20:34:05
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback