Fredag 29 maj!

Hejsan Bloggen!
Jag blev nyligen VIP-medlem på Pointblog.se (för er som läser min blogg på blogg.se, så är det typ en bloggsajt där man bloggar och tjänar poäng, som är anknytet till pointshop.se, där man kan besöka länkar osv då man också kan tjäna poäng. För poängen så tar man ut saker, typ godis eller filmer.. fast det tar ju en stund att samla ihop till en hel film dock, men godis kan man få rätt snabbt).
Det kostar 1 kr per vecka, vilket ju är.. faktiskt ingenting :P (det tjänar man ju faktiskt också in lätt på de extra poängen man får per inlägg, inlogg osv)

I alla fall.. Hittade ett program på Swedbank faktiskt, som gjorde så att man lätt och smidigt kan betala på internet. Man skapar med programmet ett "tillfälligt" kontonummer (det numret som står på kortet). E-kort heter det. Och med det så kan man också spärra av hur många kronor som får dras av det så att säga. Jag har tidigare misslyckats med att betala via internet, men nu så lyckades man =)

Var till aulan i dag då, där rektorn stod och berättade lite om studentdagen. Vi på fordon har fotografering kl 9:45, så ska vi äta i avestaparken kl 10:45.. Sedan är det ju avslutning i aulan kl 12 och utsläpp kl 13 för alla. Det börjar verkligen närma sig nu :D

Nej.. Nu ska jag först till Konsum och handla lite Coca-Cola, för jag blev så hemskt sugen på det (plus att jag vill ha nåt att dricka till munkarna som jag köpte på marknaden i stan i dag). Sedan ska jag ta och sortera reklam... för sista gången ;)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback