Fredag 1 maj!

Hejsan Bloggen!
Gjorde inte så mycket denna dag. Satt mest vid datorn och slappade. Men jag gjorde faktiskt nytta under torsdagen. Då diskade jag faktiskt.. fyllde ett helt diskställ ^^. Och så städade jag mitt rum litegrann.

Blev sugen på jordgubbsglass mitt på dagen, så drog till Konsum och köpte Oatly Jordgubb/Mansikka (utan mjölk och soja, men någon annan jordgubbsglass hade de otroligt nog inte på STORA konsum). Den var faktiskt ganska god ^^. Men den hade nog varit godare om den innehöll riktig mjölk :p

Under kvällen så följde syrran med mig när jag gick ut med Findus. Vi gick igenom alla som köper Aftonbladet, så hon har en lista så hon vet vilka hon ska gå till. Jag har ju gått den där rundan över 100 gånger, så nog kommer då jag ihåg vid det här laget vilka som jag går till :p.
Kommer precis som hon har gjort, att ligga i sängen och åma sig när man kommer in från en hård runda (och i tanken har man reklamen också, som jag gör direkt efter). Så.. nu kommer jag göra det :D.. Och glädjen av att mamma säger till syrran att hon ska upp i morgon :p

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback