30, 31 maj!

Lördag 30 maj!

Hejsan Bloggen!
Gick med reklamen nästan direkt efter jag hade öppnat ögonen (ja.. åt två stycken Risifrutti till frukost). Just bara för att vi ska till farmor på söndagen, så man slipper tänka på att man ska ut med reklam.
Sista gången man gick ut med den också, vilket känns riktigt härligt.. men ändå lite konstigt. Tänk att man förmodligen aldrig mer kommer att gå ut med reklamen :/

Åkte sen mot pappa. Sista gången man var där också nu på ett tag (blir väl eventuellt i höst kanske någongång.. kommer väl troligen hem ett par dagar efter sommarjobbet, om jag nu får nå vidareanställning nånstans).

Det är under dessa dagar man önskar att man hade AC i bilen :P

Ha det gött!
//Jocke

Söndag 31 maj!

Hejsan Bloggen!
Vaknade faktiskt rätt tidigt i dag för att vara en söndagsmorgon; strax efter 9. Vaknade flera gånger vid 6-7 också, så.. har inte haft den bästa natten direkt.
Åt pannkakor till frukost.. med keso, kiwi, banan, blåbär och hallon =)

Sen så lekte man lite med Holger på golvet på hans rum. Eller ja.. det var mest jag som lekte för mig själv xD (han har ju en leksakslastbil och grävmaskin förstår ni ju) :P. Om man viftar med båda händerna och ser frenetiskt glad ut i ansiktet så skrattar han och gör samma :P

Åkte sen vid kl 14 till farmor och farfar. Åt lite god mat där.. och så fika också såklart (firade både mors dag och att farfar fyller 83 i morgon).
Vi åkte ju i två bilar (jag och Ida först i min, sen kom pappa, hans sambo och Holger i sin). Vi stannade kvar en liten stund till efter pappa hade åkt för att snacka lite om oss (det blir ju mest om Holger och lite mer allmänt när man är så många).

I morgon så blir det Mästerbo. Truckuppkörning och hjullastarprov står på schemat.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback