12, 13 maj!

Tisdag 12 maj!

Hejsan Bloggen!
Såg klart på filmen "Lysande utsikter" på svenskan och religionen.
Jag tror inte det är några fler prov på någon av de lektionerna, vilket ju känns skönt. Man är ju säker på att få godkänt iaf (har ju fått gjort nåt omprov, men annars så har jag ju faktiskt haft en väldigt bra närvaro nu under våren).

Vad gjorde jag annars denna dag? Tjaee.. Diskade faktiskt lite för en gångs skull. Man är ju smart om man försöker göra lite sysslor här hemma, nu den sista månaden som jag kommer befinna mig i Sverige (sen blir det ju Norge!). Ja.. Så att det märks att man inte är hemma.. hehe

Ha det gött!
//Jocke

Onsdag 13 maj!

Hejsan Bloggen!
I dag så har man endast haft Projekt och företagande i lektionsväg. Vi redovisade affärsidéerna som vi har diskuterat ihop oss i 4 grupper (jag var med Zöger då). Vi hade då hittat på ett transportfirma som framförallt fraktar farligt gods; att man lätt kan beställa körningar via internet.

Sen vid 12, så åkte man till skolan igen för skoljogg. Pratade lite med idrottsläraren innan det började om min lektion som jag hade kvar att gå på för att gå godkänt i idrott. Det löste vi genom att jag deltog på skoljoggen (alltså om jag var med så skulle han sätta G på mig). Känns skönt att idrotten är avklarad nu iaf.

Själva joggen då? Jodå, den gick väl fint. Bara det att jag har fått lite blåsor på fötterna = inte alls så skönt. I slutet så började det spöregna och det faktiskt haglade litegranna.

Ringde chaufför-Pelle på parkeringen när jag kom hem. Han var ledig i morgon, vilket jag nog tror att jag också kommer bli. Måste nog ta och börja läsa lite igen (med 1000 sidorna på svenskan.. har läst ca 260 sidor ju.. så har väl en 600 sidor kvar.. och en vecka till har man på sig) :p

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback