Tisdag 3 mars!

Hejsan Bloggen!
Japp.. Stannar hemma i dag med. Kände mig allt för dåsig och förkyld i morse. Man ska ju också vara hemma en extra dag också, även fast man kanske känner sig någelunda frisk. Fast hade jag varit rätt frisk (inga uppsvällda ögon, röd näsa och nyser/hostar hela tiden) så hade jag såklart gått.
Är jag sjuk i morgon med, så är det nog att fundera på att avboka jobbintervjun i Stockholm (ta en ny tid i nästa vecka). Det vill jag ju förstås inte. Har ju planerat i min hjärna att det ska bli på torsdag :P
Men ja.. Mycket kan ju hända under dagen.. även under onsdagen (med sjukdomen menar jag).

Det ringde nyligen en från Guldsmedshyttan, där mammas kompis har några bekanta, som våran hund har varit med till några gånger. Det har ju snackats om att han eventuellt ska para ihop sig med en tik. Nyligen så ringde de därifrån.
Jag, rätt seg som jag är fortfarande, efter att jag hörde "hm hm hm... Heidi", så svarade jag direkt "Nej hon är inte hemma".
Men hon sa tydligen "Hej mitt namn är Heidi" xD. Ja.. så fel det kan bli :P. Men hon sökte ju min mamma iaf.. hehe.. Var lite synsk där :P
Så.. får se om Findus (våran hund) ska få pippa lite.. hehehe

Ha det gött!
//Jocke *Sweet pippi'n in the moonlight* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback