Tisdag 17 mars!

Hejsan Bloggen!
I dag så blev man helt ledig då =)
Läraren sade förra veckan att hon skulle någonstans i dag, så att det skulle inte bli några lektioner.

Har sett alla "Hannah Montana" nu =). Det är nog inte så många 18-åriga killar som har gjort det direkt :P. Men.. ja.. Gillar man Miley Cyrus så gör man :'D. Känner en sån otrolig lust att bara dra till Amerika, träffa henne och snacka lite xD. Men.. vet ju såklart att det i princip är en omöjlighet. Men till Amerika ska jag. Nån gång i mitt liv (det har jag bestämt mig). Speciellt västkusten då. Typ Los Angeles, San Fransisco och lite runt där (sen kanske dra till Las Vegas en vända också) :D. Men.. det visar sig. Det är iaf mitt mål. (Conan O'Brien ska ju flytta till L.A. i sommar.. och det är ju bra.. Då kan man ju gå på både Ellen DeGeneres, Jay Leno och Conan O'Brien) xD (ja.. om Jay Leno fortfarande har sin show när jag är där).

Jag har funderat en del på hur det kan bli om jag inte får sommarjobbet i Norge. Det vore ju hemskt tråkigt om det blev så. Jag menar.. man är så otroligt inställt på att dra till Norge i sommar och jobba. Ernst Express kommer nog inte behöva några i sommar (har inte frågat eller så.. men tror inte det iaf).

Men... allt visar sig. Det är bara att vänta in och göra det bästa av det.

Nu ska jag till andra sidan Krylbo och köpa en baguette.. och kanske lite annat gott hamnar med också :P

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback