Söndag 8 mars!

Hejsan Bloggen!
Bara två timmar kvar av vecka 10 år 2009 då. Nästa vecka = nya krafter och nya tag.
Denna vecka har då inte jag varit så mycket i skolan :P. Var ju sjuk måndag och tisdag. Var på religionen på onsdagen, men gick hem efter den. Sedan i torsdags så var jag ju i Stockholm, och på fredagen så var jag hemma. Man var ju inte direkt nå sugen på att vakna 4 fredag morgon när man kommer hem från Sthlm kl 19.30 kvällen innan.

I helgen har vi varit hos pappa då. Det var trevligt. Vi spelade pingis på lördagen, i källaren i Banverket-höghuset =). Man börjar verkligen märka att Holger, våran halvbror som snart fyller 10 månader, börjar utvecklas. Han skrattar mycket mer och låter mycket mer än vad han gjorde tidigare (alltså låter utan att grina.. liksom säger "mnanganganga" typ) :P. Så.. ja.. det är lite roligare när han följer med lite med än vad han har gjort tidigare. Och så har han börjat äta lite bättre nu också (han har ätit lite dåligt fram tills nu för nån vecka sen).

Nej.. Nu ska jag in på mitt rum med mina två cider och kolla på några Hannah Montana-avsnitt :D:D:D. Jaa.. Jag gillar Miley Cyrus =).. Men har mer och mer börjat tycka om hennes kompis, Lilly (Emily Osment) mer och mer :D:D ;)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback