Söndag 1 mars!

Hejsan Bloggen!
Jag börjar med angående tippningen som jag gjorde i går för melodifestivalen.
Jag hade rätt i att Agnes gick vidare till final. Och att Sarah Dawn Finer gick vidare till Andra chansen. Men... mer rätt än så fick jag inte. Sarah fick ju också internationella juryns val. Jag tippade ju att den skulle operasångerskan som sjöng sist skulle få. Och så gick helt otippat de där piloterna som helt tydligt har plagierat sin låt från en låt som Velvets "Take my body close".
Konstigt också att det gick så pass dåligt för Anna Sahlene och Marie Haukaas Storeng (åååh.. blir SÅÅÅ irriterad på de som inte kan uttala Haukaas rätt.. Alla svenskar säger som det stavas, men det ska uttalas "Höukås", eftersom au blir "öu" och aa blir "å" (aa är den gamla stavningen för "å").

Ja.. Annars i dag då? Nej, inte så mycket. Kollade lite på Vasaloppen när jag vaknade vid 8:45. Sedan gick jag ut och sålde tidningar. Kom hem, fortsatte kolla på Vasaloppen. Så zappade jag över till Kyle XY, sedan satte jag mig vid datorn.
Nu ska jag inom nån minut ut med reklamen. Det var ju så himlans kallt imorse (minst -14c), så har planerat att jag skulle vänta någon timme efter tidningsförsäljningen innan jag drar ut med den (så det hinner bli lite varmare iaf).

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback