Sommarjobba i Norge!

Åååhh.. Kan knappt beskriva hur glad jag är nu.

Har fått sommarjobbet som jag gick på jobbintervju för :D:D:D
Hon som jag hade intervju med ringde för några minuter sedan och berättade.

Vi pratade först lite om vad jag tyckte om hur intervjun gick, vilket jag svarade att jag tyckte det gick bra givetvis. Sedan så sa hon (åter igen) att hon har fått ett gott intryck på mig och att hon tycker att jag ska få jobba i Norge. Hon frågade då sen vilken av städerna hon tycker jag ska jobba i. Jag vill ju helst Oslo, även om mamma kanske inte tycker det. Dessutom så pratade vi om jobbet på Posten på Alnabru i Oslo under intervjun, så har ju varit inställd på det också så.. :)

Så.. Tar ju studenten fredag den 12 juni. Kommer börja jobba tisdag den 16 juni xD :D. Anställningen kommer vara till den 23 augusti. Sen så finns det ju givetvis chanser till vidareanställning ;)

Känner mig såklart väldigt glad över detta. Men även lite.. skeptisk.. eller rättare sagt orolig. Men får försöka tänka att allt som kan gå åt helvete behöver ju inte gå åt helvete ^^.
Kommer ju sen också såklart sakna mamma, syster, hunden, pappa mfl. otroligt mycket. Är ju ovan att vara borta från dem så länge som jag kommer vara (får väl se om man kanske kommer åka heminom en tur mitt i sommaren eller nåt.. eller om mamma och syrran kommer över till Oslo.. det beror ju också lite på hur boendet kommer bli).

Så.. Ja.. Nu vet ni vad jag kommer göra i sommar :D

//Jocke

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Grattis =)

2009-03-19 @ 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback