Melodifestivalen Finalen

Ja. Då var det final i kväll då av Melodifestivalen.
Traditionsenligt i denna blogg så kommer jag att tippa hur slutresultatet kommer bli. Det är extra svårt i år då det är fler än 3 st som faktiskt har en möjlighet att vinna.

Ja.. Så här tror jag ställningen blir: (från sist till vinnaren)

11. Sofia - Alla
10. Emilia - You're My World
9. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
8. H.E.A.T. - 1000 Miles
7. Alcazar - Stay The Night
6. Sarah Dawn Finer - Moving On
5. Agnes - Love, Love, Love
4. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla
3. Molly Sandén - Så vill stjärnorna
2. Malena Ernman - La Voix
1. E.M.D. - Baby Goodbye

Jag tror inte det finns tillräckligt många som röstar på Caroline af Ugglas, även fast hon är favorittippad (hur nu det kan ha gått till?).
Tror däremot E.M.D. kommer ta hem det. De har allt för många fans ;)
Och internationella juryn, som valde ut Sofia, kan ju bara dra åt helvete :@

Ja... Det är väl vad jag tror (inte vad jag hoppas.. utan tror) det kommer att gå. Får väl se hur många rätt man kommer få. Nåt får man ju iaf ^^.
Får väl erkänna att både E.M.D., Malena, Agnes, Alcazar och Måns har bra låtar. Så.. för min del så gör det inget om nån av dem skulle gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback