Melodifestivalen Andra Chansen

Ja, då ska jag tippa igen då hur det kan tänka sig komma gå i kväll i Melodifestivalen.

Dessa är då de dueller som kommer bli:

Scotts | Jag tror på oss
--->Sarah Dawn Finer | Moving On<---

--->Lili & Susie | Show Me Heaven<---
BWO | You're Not Alone

--->Amy Diamond | It's My Life<---
Star Pilots | Higher

--->Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox | I Got You<---
Caroline af Ugglas | Snälla, snälla

Om det kommer gå såhär, så blir det dessa dueller:

Sarah Dawn Finer | Moving On
Lili & Susie | Show Me Heaven

Amy Diamond | It's My Life
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox | I Got You

Vilka jag tror Sara Dawn Finer och Amy Diamond går vidare, vilket betyder att det är de två som kommer vinna i kväll och komma till finalen i Globen nästa vecka ^^

Ja.. Vi får väl se om jag kommer ha rätt.. hehe

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback