Måndag 9 mars!

Hejsan Bloggen!
Då var det måndag dådå.
I dag så har jag haft om ADR. Vi kommer ju hålla på med det nu under några måndagar. Vi kommer då få alla klasser utom klass 7, som är radioaktivt. Tydligen så är det nåt speciellt med det. Och så är det ju då bara styckegods vi får, icke tank (jag vet inte om det är någon högre åldersgräns på det eller hur det är).

Rätt roligt dag över lag. Jag och klasskamrat satt och skoja till nästan hela tiden :P. Pratade lite om annat än vad läraren redovisade :/.. han fick säga till oss några gånger.. hehe

Ja.. så åkte man till Wienercondis under förmiddagsrasten och köpte sig en bisquit, baguette och en cola. Sen under lunchen så drog man till Willys :P.

I morgon så börjar man 9:50. Har endast religion och svenska. Fan.. jäkla äckellärare jag har som väntade hur länge som helst med att berätta att jag hade fått IG på ett prov som jag gjorde i höstas :S. Ska nog fanimej ta det med henne i morgon. :@

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett litet tips =)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här:
http://www.freestreet.se/?r=1427

2009-03-09 @ 15:45:44
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Ha en kanon dag! :)

2009-03-09 @ 15:50:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback