Måndag 30 mars!

Hejsan Bloggen!
I dag så har man varit i Mästerbo då. På förmiddagen så gick vi igenom provet som vi hade förra veckan på ADR. Sedan så repeterade vi provet som vi hade i dag, vilket är "Klass 1". Det är ju nåt special för att köra Farligt gods klass 1 (det är ju explosivt.. som fyrverkerier).

Så.. Vi hade sen provet på Klass 1 under eftermiddagen. Rättade direkt, och självklart klarade man ;)
Så fick vi gå sen.. hehe.. (klockan var väl runt 14).

Åkte under lunchen med Zöger till Ford i Krylbo för att han skulle lämna in sin bil för skrotning (för han fick pant för bilen av försäkringsbolaget.. hela 6 000 kr fick han) :O. Så.. körde honom hem sen från Mästerbo (kommer nog även hämta och lämna honom till och från skolan under hela denna vecka). Det var ju lite mitt fel också det där med hans bil ^^. (mer än så vill jag inte berätta).. hehe

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback