Måndag 23 mars!

Hejsan Bloggen!
Denna dag så var man i Mästerbo då, och hade teori.
Vi gick igenom de sista kapitlena i ADR-boken. Sedan hade vi prov på det sen ^^. Men läraren var så schysst att han först satte fel på kryssfrågorna man hade svarat fel på, så fick man rätta det, sen så rättade han på riktigt. Fick först 9 fel tror jag. Gränsen för G var 7. Så.. efter jag hade rättat till (och gissat lite) på de felen jag hade, så hade jag tillslut 5 fel, vilket ju gick igenom ^^.

Under kvällen så jobbade jag med min muntliga redovisning som jag egentligen skulle ha haft i dag (läs: tisdag 24 mars), men det blev inte så av någon anledning. Läs varför under blogginlägget för den 24:e mars ^^.

Hade först tänkt att ha om "Yrken vi inte kan klara oss utan", men efter lite tips av en kompis som går på NV06, så bytte jag helt ämne och hade i stället om "Klimathotet - är det verkligen en obekväm sanning" (var rubriken). Jag tror ju inte helt 100 på allt det Al Gore säger i den där dokumentärserien, så hade tänkt redovisa lite motargument mot hans tal.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback