Måndag 2 mars!

Hejsan Bloggen!

Jaha. Då blev man hemma denna dagen då. Kände mig allt för förkyld och hostig i morse för att åka till skolan (ja.. åka.. inte gå).
Jag skiter i om det är nåt viktigt jag har missat (de andra ska eventuellt ha ADR i dag). Men vad kan man göra åt saken? Kan helt enkelt inte vara i skolan när man ser het förfärlig ut, som jag gör nu. Röd om näsan, svällda ögon, rinnande näsa och så några hostattacker då och då. Och hade jag gått så hade säkert någon sagt till mig om att jag ser sjuk ut och borde gå hem. Det är ju också oansvarligt att gå till skolan sjuk (risken att smitta andra).
Så.. Nej.. Stannade hemma i dag. Får se om man blir hemma i morgon med.
Men tills på torsdag.. då bannemej måste jag vara frisk. Ska ju till Stockholm på jobbintervju då ju :)
Jag har inte beställt tågbiljetter än. Mamma vet inte om det än heller :P. Men lär väl ta det med henne i kväll (hon jobbar till 21 i dag).
Så.. det går ju att avboka. Men det har jag redan gjort en gång. Fick först en tid på fredag. Efter någon minut jag hade lagt på, så kom jag ju på att det kommer krocka med både reklamen och att åka till pappa, så fick ringa och beställa ny tid. Så.. fick på torsdag i stället (en dag mindre att vänta också.. hehe).
Men.. ja.. Jag har ju tänkt att det är ju faktiskt bättre att jag är sjuk lördag, söndag, måndag än bara på torsdagen ^^. Får väl känna efter hur man mår på onsdagen, om man måste bli tvungen att avboka (beställer nog tågbiljetten på onsdagen också... eller ja.. så fort jag blir frisk).

Nej.. Nu ska jag kolla på The Simpsons.. Säsong 20.. Avsnitt 11.. Rykande färsk från USA =) (utan svensk text förstås) ;)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback