Lördag 14 mars!

Hejsan Bloggen!
Jaha, då har man varit ute med reklamen och tidningarna.
Båda gick väl bra. Men under reklamen så upptäckte jag att två portar hade fått portlås, vilket jag inte alls hade hört någonting om så... kan inte lämna nåt där förrän jag fått koden av SDR ^^ (det säger jag ju till i rapporteringen).
Tidningarna gick väl okej. Det var några som inte var hemma.
Jag går ju en 600-700 m exklusivt för en kund (längst ned på järnvägsgatan.. mot skolan). Hon öppnade inte i dag, vilket var lite frustrerande. Här går man ett par minuter extra, och så är det ingen som öppnar?! Men.. hon är ju i tillägg väldigt schysst. Vi brukar prata en hel del (en tant alltså) hehe. Brukar få godis ibland =)

Jahaa.. Vad ska man göra senare i dag då?
Jag kollar ju rätt mycket på serier och så. Jag har anteckningar på datorn, där jag skriver i hur många avsnitt jag kollar på och så (ja det är bara de dagarna jag kollar på mycket.. inte om jag t.ex bara tittar på två Hannah Montana eller så). Jag räknar ett genomsnitt att ett 30-minutersprogram på teve är 24 min (som South Park, Simpsons, Hannah Montana, Family Guy etc) och ett 60-minutersprogram är 42 min (som Prison Break, Heroes, House, Stockholm-Arlanda etc).
Det är otroligt skönt att slippa reklam när man laddar ner. Men.. ja.. det visar sig hur det kommer bli med det efter IPRED-skiten och det. Men.. jag antar att jag iaf inte kommer minska nåt. Herregud.. Hur stor är risken att de tar mig? Som inte tjänar pengar på det?! Som bara laddar ner typ 1,5-2 GB/vecka typ.
Så.. ja.. Det ska bli intressant och se hur det blir.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback