Gymmat!

Tjenatjena. Har nyss kommit hem ifrån idrotten. Jag går ju, för er som inte vet, på extraidrott för att jag bara hade varit på 65% av idrottslektionerna när kursen var slut (efter 100 lektioner alltså), och för att läraren ska kunna sätta ett godkänt så måste man ha varit på minst 75& av lektionerna, vilket är 10 lektioner. Jag har, med i dag, tagit igen 5 lektioner, så jag har lika många kvar. Det ska bli skönt när det är gjort ^^
Men det är så mycket annat nu. Bland annat nationella i svenska. Både muntligt och skriftligrt ska vi göra inom några veckor här. Den 1 april ska vi ju skriva det skriftliga (vilket nog tar några timmar). Sen ett muntlig redovisning på 5 minuter, för ett visst ämne.

Efter idrotten så stannade jag och snackade ett tag med min klasskompis som gymmade med mig, och en gammal klasskamrat, en som gick i min klass från ettan till sexan. Vi snackade om allt möjligt. Bland annat om att eventuellt åka utomlands nånstans på påsken. Man kan ju hitta riktigt billiga flygbiljetter. Typ.. 18:- till Kroatien.. :D Så.. får se hur det blir med den saken.

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback