Fredag 20 mars!

Hejsan Bloggen!
Ja, det var ett par dagar sedan. Tänkte i onsdags innan skolan att jag skulle blogga, men visste inte riktigt vad jag skulle skriva om. Så bestämde jag mig för att skriva efter extraidrotten jag har på onsdagar. Men.. det glömdes bort. Sedan har jag praktiserat 12 timmar i går (05-17) och 10 timmar i dag (05-15).

Har fått börja köra mer och mer på väg nu på praktiken :D. Körde i går från Kvicksund-Avesta (100 km.. exakt faktiskt!!), och i dag från Västerås-Avesta (74 km).
Pelle (chauffören) somna efter en liten stund, båda dagarna faktiskt. Då kände man sig.. rätt duktig faktiskt. Att man körde så lugnt och fint, och att Pelle litar på mig så pass mycket.. :)

I morgon så drar jag och syster till pappa.
I helgen så måste jag nog börja på med mitt muntliga på nationella i svenska. Ska ha en "föreläsning" på 5 minuter, om en infallsvinkel som vi har att välja mellan i årets ämne "Påverkan.. och så nånting till som jag inte kommer på nu" :P. Jag har då valt "Vilka yrken som vi inte kan klara oss utan". Det kan man väl slänga ihop nåt rätt snabbt om. Men man måste ju vara föreberedd också.. hehe

Nu ska jag snart se på "Stockholm-Arlanda" som jag missade i går. Såg ju på "Sveriges värsta bilförare".

Ha det gött!
//Jocke "VEM HAR NAMNSDAG I DAG? WÖÖÖÖÖOOOWWW!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback