Berättat för morsan! ^^

Hejsan Bloggen!
Ja, berättade väldigt nyligen för mamma om att jag ska på jobbintervju på torsdag.
Hon var väl såklart lite "orolig", eller vad man ska säga, för det.
När jag berättade att jag inte vet hur jag ska läga upp det, om man ska strosa lite på stan före eller efter intervjun, så sa hon: "Vad ska du göra det för?".. Hehe..

Men hon ogillade däremot att det är främst till Oslo jag söker till. Att det är mycket trafik, mycket konstigt folk, krångligt att hitta osv. Så.. ja.. får se va de säger på intervjun. Nu när jag tänker efter så väljer jag nog hellre Trondheim än Oslo faktiskt :/

Såg i dag att man får blogga upp till 5 inlägg/dygn och få 200 poäng / inlägg :D.. Så.. det blir nog att blogga lite mer framöver. Ja.. inte 5 inlägg om dagen. Man måste ju ha något att skriva om också.. men.. lite mer.. fast kortare inlägg (som denna) kommer det iaf att bli ^^

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback