Tisdag 2 juni!

Hejsan Bloggen!
Ja.. Dagarna går. Det känns rätt otroligt att tänka att man under nästa helg kommer att dra till Oslo :S Det är faktiskt liiite sjukt att tänka må jag säga.

I dag så har det regnat och regnat. Inget roligt med andra ord. Men.. ska inte gnälla. Vi har ju faktiskt haft soligt och över 20 grader ett par dagar nu. Tänk på de i Nord-Norge som knappt haft över 15 grader (fast de har ju naturen och den friska havsluften att njuta av i stället) :P.

Under svenskan och religionen så såg vi på en ny film. Den heter "Flyga drake". En film baserad på en bok som tydligen blev väldigt populär när den kom ut. Är väl en rätt okej film (går att titta på), men inte direkt någon favorit. Blir väl att se klart på den, sen tror jag inte det är någon mer svenska eller religion. I morgon är det ju den sista Projekt och företagande-lektionen iaf =) Så.. ja.. det närmar sig mer och mer.

Nej.. Nu ska jag kommentera lite bloggar här på pointblog (tjänar ju poäng per kommentar nu när man är VIP) ;)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har sett "Flyga drake", den var även för mig rätt okej att se på ;P

Postat av: Monika

Om man läser boken är den mycket bättre. Saker i boken finns inte med i filmen och boken är världens bästa bok!

2009-06-02 @ 19:17:38
URL: http://monikafranzen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Aldrig hört om den filmen eller boken... kanske borde ge den en chans!

2009-06-03 @ 09:57:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback