Söndag 7 juni!

Hejsan Bloggen!
Ahh.. En hel vilodag. Gjorde ju all reklam i går.. i regnet :P

Var faktiskt och röstade i dag. Kollade på röstkortet som jag fick här i veckan vart man skulle rösta någonstans, och det var ju då församlingsgården här i Krylbo (trodde jag skulle bli tvungen att gå hela kilometern till biblioteket.. Församlingsgården är ju bara 50 meter från lägenheten typ) :P.

När jag kom till vallokalen, så fick jag en vallapp där det stod att tågen ska stanna i Avesta-Krylbo (varför inte rösta om stationsnamnet också samtidigt?). Klart de delades ut, eftersom skulle väl inte tänka mig att någon röstar på stationen i Avesta utav de som bor här i Krylbo.

Provade på en ny pizzasort i dag när jag och syrran handlade på pizzerian. Quattro Stagioni (tror det stavas så) hette den.
På pizzan är då musslor, skinka, räkor, kronärtskocka, champinjor och tomatsås dådå.
Den var faktiskt rätt okej. Trodde inte att jag skulle tycka om musslorna så mycket, men de var goda de med (då kan man ju fråga sig varför jag tog en musselpizza från början.. men ville prova på då min kemilärare i högstadiet sa för några år sedan att det var hans favoritpizza.. och inte förrän NU så provade jag den) :P

Har sen i fredags varit rätt sugen på kebab, men... det får bli någon annan gång :P

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback