Måndag 8 juni!

Hejsan Bloggen!
Var till fordonsprogrammet i Mästerbo i dag för sista gången. Kopplade ihop det lilla släpet med rucklet OUS:en (Volvo-lastbil.. gammalt ruckel lika gammal som mig typ) :P. Försökte sedan backa det in i tvätthallen, men det gick inge vidare. Försökte ta om igen genom att köra runt, men det gick tyvärr inte då heller (inte ens när jag var på gräsmattan lite och körde). Det blev inte heller nåt bättre av att läraren kom och gnällde över att jag var på gräsmattan och körde :(.. Så.. klev bara ur bilen efter lite försök till.. orkade bara inte. Blev jäkligt förbannad över det. Nej.. det är inte alltid lika lätt.

Nu när jag loggade in nyss på pointblog, så såg man med glädje att mina 40 000 poäng har ramlat in på kontot :D. Det var ju för att jag blev medlem på Unibet och satte in minst 150 kronor (man får också en bonus på lika mycket av de pengarna man satte in).
Är faktiskt rätt nöjd med Unibet. Har typ 15 kr kvar nu på kontot där. Har ju både bettat på fotbollsmatchen mellan Sverige-Danmark och tennismatchen där "vi" också förlorade :(.. En taktik som jag funderar på är att satsa på motståndarlaget (förlorar man så vinner ju Sverige iaf) :P

Det ser tyvärr ut som att det kommer bli regn på studentdagen :(.. Men.. äh.. egentligen så är väl det skitsamma. Man kan ju heller inte styra vädret. Får väl bli åska för min del :P Bara det inte blir 30 grader när jag ska drajva till Oslo.. det är något drygt att köra när det är så in i helvete varmt (har ju ingen AC i skruttforden heller) :P

Ha det gött!

//Jocke


Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback