Melodifestivalen Deltävling 4

Melodifestivalen i kväll då.
Jag har alltid tidigare bara tippat på finaler och för eurovision, men jag tror nog att jag gör ett litet undantag här. Allt för pointblogs skull.. hehe

Dessa resultat tror jag kommer bli:

Till final:
Agnes - Love love love
Thorleifs - Sweet kissin' in the moonlight

Till andra chansen:
Sarah Dawn Finer - Moving on
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing me tenderly

Internationella juryns val:
Malena Ernman - La voix

Utslagna:
Star Pilots - Higher
Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går
Next 3 - Esta noche

Jag trodde faktiskt inte att Thorleifs bidrag skulle vara så bra som det var (lyssnade igenom alla låtarna, en minut var, i går kväll).
Men såhär tror jag iaf att det kommer bli. Jag hoppas inte att internationella juryns val kommer bli Malena, men jag tror nog ändå det kommer bli det bara för att det är opera.. -.-

Aja.. Det visar sig ^^


//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback