Lördag 28 februari!

Hejsan Bloggen! Sista februari i dag då.

Då har man gått och blivit lite sjuk. Började med att jag började känna halsbrännan komma smygande i går eftermiddag.
Sov inte direkt nå vidare i natt. Vaknade flera gånger (vilket man drömde flera olika drömmar också, vilket gjorde en lite förvirrad också).

I går så ringde jag Studentconsulting (ett bemanningsföretag). Sökte ju ett lastbilschaufförsjobb i sommar i Norge i förra veckan, vilket de ringde mig för ett par dagar sedan, och så ringde jag upp nu i och med att jag hade "vägarna förbi" Stockholm (egentligen inte, men visste inte alls vad jag skulle svara när handledaren ringde mig).

Så.. Då ska man på intervju i Stockholm på torsdag =). Hon lät så trevlig.. så.. det kommer nog säkert gå bra.

Man ska ju inte tänka så mycket på sånt som kan gå fel. Det är väl det felet man brukar göra i bland.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback