Fredag 20 februari!

Hejsan Bloggen!

I dag har jag varit hemma hela dagen.
När jag slutade igår från praktiken, så var det en som skulle ta över lastbilen över natten och jobba, och sen skulle han som jag åkte med igår köra från imorse då.
Det var planerat att åka runt 6:30. Men.. han ringde inte förrän vid strax efter 8.
Jag frågade då när ungefär vi skulle komma hem. Då sa han mellan runt kl 20-21:00 o_O.
Kände då inte alls någon lust. Jag menar... Praktisera så pass långt in på kvällen.. en fredag. Nej.. tänkte jag. Jag praktiserade ju så länge igår (13 timmar), så.. det jämnar nog ut sig ändå.

Nej, nu ska jag gå ner och se om reklamen har kommit.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback