Torsdag 9 april!

Hejsan Bloggen!
Ja, då var det skärtorsdag då; första dagen på det allra sista lovet. För.. man kommer ju inte direkt få något sommarlov i sommar ^^.

Har faktiskt gjort en del saker i dag iaf. Jag har varit och kollat luften i sommardäcken, som jag satte på hos pappa i helgas (jo.. jag vet.. det har gått några dagar.. men det såg ganska bra ut, och det var väldigt bra luft också i alla däck).
Sedan så for jag till Willys och handlade.. både lite sött, men också batterier till min väderstation.. såg att de hade tagit slut i går. De räckte i lite över 100 dagar iaf (köpte ju väderstationen dagen före jul ungefär). Räckte mer än förväntat iaf.
Ja.. så köpte man väl det vanliga också, som man brukar göra på Willys, som är en liten dålig ovana. Köpte nonstop, kindereggchoklad (de där 6 stänger med bara chokladen) och 6 st 0,5l premier cola. Ja.. Det är väl egentligen för mycket, men ändå så är det ju inte så mycket. All cola kommer jag ju inte dricka upp i dag t.ex ^^ (man tänker ju framåt.. som när man köper 24 burkar cola.. hehe.. Räcker väl ungefär 2 veckor för mig) :P.

Reklamen kom i dag. Skönt att ha den sorterat. En grej som jag längtar efter med till sommaren, är att jag slipper den jäkla reklamen. Att när jag väl är ledig, så är jag ledig. Även om jag kommer bli tvungen att tvätta kläder, städa osv lite mer än vad jag är van vid nu så.. känns det ändå befriande på något sätt.

Nej, nu får ni ha det så gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback