Torsdag 16 april!

Hejsan Bloggen!
Det börjar närma sig slutet på det sista lovet. Men inte sörjer man för det inte. Är ju bara bra att tiden knallar på, så man blir färdig någongång.

I dag så har jag varit till ÖoB en liten sväng. Köpte lite läsk, energidryck och lite.. ehm.. gotteligottgott. Valde främst ÖoB, för jag tänkte att där skulle jag kanske hitta en liten present till mamma, som ju fyller 40 på lördag. Jag och syster kommer ju åka till pappa på lördag förmiddag, men lite firande och presentutdelning ska vi nog kunna hinna med.

Har faktiskt varit väldigt duktig i dag och diskat undan en del =)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback