Tisdag 7 april!

Hejsan Bloggen!
I dag så har man haft svenska och religion då då. Eller.. ja.. Egentligen inte så mycket svenska, då de i klassen fortfarande inte var beredda att göra sin muntliga redovisning i nationella, så vi hade med religion båda lektionerna.
Det enda svenska jag hade var att jag följde med våran lärare till ett förråd där de har lite böcker. Fick låna en bok av Jonas Gardell - En komikers uppväxt. Både som bok och ljud-bok. ^^,

Så.. ska läsa böckerna: Jonas Gardell - En komikers uppväxt, Tom Sawyer och Huckleberry Finn. Sawyer blir jag tvungen att låna från Avesta bibliotek. Då har man minst sagt 3 veckor på sig :P

Har kommit på ett sätt i dag att ladda ner, utan att mitt IP-nummer registreras (tror jag iaf) :P. Det är genom Rapidshare. (
http://www.rapidshare.com)./
Sen för att slippa en massa klickande och sånt så har jag laddat hem jDownloader. Då kan man lägga upp flera filer i ett liksom "paket" och bara låta "gå" =)

Sen om jag inte hittar filen jag vill ha på Rapidshare (House, Heroes m.fl finns ju säkert), men jag som också följer t.ex Hannah Montana och det, så ska jag fanimej ladda ner via torrent. Fast undvika Pirate Bay då. Laddar hellre ner från Mininova då ^^ (jag antar att man är lite lite säkrare då). Nog för att det ändå är en minimal risk att åka dit, men.. ändå..

I morgon så ska resten av klassen ha sina muntliga redovisningar ^^. Det måste de ju göra förr eller senare, annars får de ju IG =)

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback