Tisdag 14 april!

Hejsan Bloggen!
I dag så har man varit till farmor och farfar ett par timmar. Åt lite mat och fikade. Jag och syrran tog med oss hunden också dit. Det var så trevligt så ^^

Haha. De två böckerna som jag beställde här för några veckor sedan kom i dag. Alex Schulman och Barack Obama. De passade inte i brevinkastet, så det ringde på. Klockan var väl runt 10. Jag låg och sov. Hörde det börjar ringa på som bara den på dörren (trodde ju syrran var inne). Men så slutade det ringa. Jag klev upp i bara kallingarna. Så ringde det på igen när jag stod i hallen, så jag öppnade i bara kallingarna :P. Och där stod en postgubbe med ett paket, som jag tog emot genom en ytterst liten springa :P (ville ju inte visa för mycket av mig) hehe. Så.. det ska bli spännande att läsa.

Betalat lite räkningar nyss. Bland andra de där två böckerna (en färsk räkning med andra ord), och så betalade jag en räkning för mopedförsäkringen ÄVEN fast jag har ställt av den. En fjutitig jävla fjanträkning på 53 kr. Tydligen kostar de det att ha försäkring hos Dalarnas, även fast man INTE har något :S.
Det var väl bara att betala och se glad ut, annars får man väl kronofogden på sig.

Fan.. Beställde ju en GPS på CDON.COM häromdagen. Fick ett mail igår där det stod att det inte gick, för det kostade över 800:- och de tar inte via faktura om det är över det (provade att betala med VISA flera gånger, men det gick inget). Antar att jag få be mamma hjälpa mig. Jag som ville ha GPS:en denna vecka :(

Ja.. Så har Studentconsulting i Norge ringt till mig i dag på mobilen. Hon presenterade bara sig, och så sa hon att jag kommer få ett mail inom kort där det står allt om boendet, med karta och allt =). Hon sa också att jag kommer att bo tillsammans med en till eller två (de/den jag kommre bo med kommer iaf också jobba för Posten). Så.. nu väntar man med spänning på mailet :P

Nej.. Ska höra med mamma nu på en gång om GPS:en tror jag.. hehe :)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback