Söndag 5 april!

Hejsan Bloggen!

Färden till pappa i går gick finfint =)
Hade Miley Cyrus på hög musik och gled.. hehe..
Det är faktiskt en rätt så speciell känsla att köra bil i t-shirt :P

I dag så har vi (jag och pappa) bytt däck på våra bilar. Mina vinterdäck har nog gjort sitt (knappt några dubb kvar). Visserligen är de lagliga, men om man ser till greppen så... har de pensionerat sig :P Mina sommardäck gör nog sin sista sommar nu också. Får se hur man ska göra i höst. I stort sett vad som helst kan hända. Det beror ju allt på jobbsituationen, hur man trivs osv osv. Antagligen säljer jag min bil i höst, och köper någon lite bättre för en 25 000 kr eller nåt (det får man ju en väldigt nice bil för). Kanske registrerar om min bil till ett norskt och säljer den i Norge?! Det kanske går jämnt upp (alltså med vad det kostar att registrera om.. kan väl inte kosta mer än en tusing iaf?!).

I går kväll så snackade jag med en tjej i 1 timme ^^. En som har kontaktat mig på bilddagboken. Hon har väl sett att jag har kommenterat en i min klass bdb, och gått in på min på det viset. Men det är bara kul att helt okända addar mig :P.

I morgon så blir det Mästerbo. Vi ska väl köra lite truck, hjullastare och backa lite med släp. Sedan är det bara två dagar, så är det looov i 1½ vecka :D:D. Mitt sista lov :(.. Sen är det ju bara 1 maj och Kristi himmelfärd.
Får se vad man ska göra på lovet då. Har ju pratat en del med en klasskamrat och en kompis om att eventuellt dra till Kroatien innan sommarlovet (ja.. först snack om på påsklovet, men nu finns det riktigt billiga flygresor i slutet av maj). Men.. det visar sig hur det kommer bli med den saken. Vore ju skönt att komma bort lite, med tanke på att man ju kommer att jobba hela sommaren (inte det att det inte kommer bli kul att börja jobba på riktigt att tjäna pengar, men.. ja.. ni fattar.. komma bort från Norden osv).

Nej.. Nu får ni ha det så gött!

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback