Onsdag 8 april!

Hejsan Bloggen!
Jaha.. Då var det mitt i veckan då då. Skönt med påsklov nu! :D

I dag på första lektionen vi hade, projekt och företagande ,så pratade vi en del om affärsidéer och så såg vi på en film av Ronny och Ragge, när de tillverkade en pökpåse som inte går sönder :P
Sedan hade vi egentligen religion, men vi hade svenska för det var en hel i klassen som skulle göra muntligt nationella i svenska. De flesta hann klart, så vi hade religion på den egentliga svensktimmen.
Sedan efter det så hade jag extraidrott. Spelade lite badminton med Zöger och några till. Har bara två extraidrott kvar nu =)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback