Onsdag 15 april!

Hejsan Bloggen!
Då är vi inne mitt i veckan då. Tiden går fort när man är ledig ^^

I dag så vaknade jag faktiskt väldigt sent. Runt kl 10:30. Kom nästan som en chock när jag såg på klockan, att den var så pass mycket :P. Men.. somnar man 2:00 så.. hehe

De tre gånger jag varit ut i dag är när jag gick till Konsum, när jag var till andra sidan och köpte en baguette och så när jag var ute med hunden.
På Konsum köpte jag en Cola Zero. Sedan köpte jag en Ben & Jerry- glass. Ska testa och se hur den smakar (alltså en sån liten rund som kom till affärerna rätt nyligen). Sedan på andra sidan så köpte jag en kycklingbaguette och en bisquie. Sen så var jag ju ut med hunden också (det senaste jag gjorde före jag satte mig vid datorn). Syrran gick ju ut i morse. Det var egentligen tänkt att mamma skulle gå ut med honom efter jobbet, men eftersom hon skulle handla och inte skulle behöva stressa så.. får hon gå ut med han i kväll i stället.
Gud vad jag kommer sakna Findus i sommar :(
Hehe.. Då får mamma och syster gå ut med han.. hehe :D... Nädå.. eller.. Jo.. det ska ju dom göra.. men.. inte ska man skratta åt det inte ^^ :P (jag får ju jobba hela sommaren i stället) :)

Aja.. Nu ska jag se på lite TAAHM*. Ha det gött!
//Jocke

* Jaaa... Two And A Half Men såklart... daaah...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Inga bilder?.. Så mycket text så jag orkade inte läsa allt ^^,

Postat av: Louise

Härligt med onsdag, lill lördagen =)

2009-04-15 @ 17:47:54
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Okej :)

2009-04-15 @ 20:14:58
URL: http://onecolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback