Lördag 4 april!

Hejsan Bloggen!
Hehe.. Ja.. Det kanske inte står så vettigt i mina blogginlägg, men jag uppdaterar er iaf vad som sker i min vardag.

I går kväll så var det mellanstadiedisko i Åvestadal. Jag har ju tidigare brukat hjälpa till, men i går var jag helt enkelt för trött. Som sagt så tär två 12-timmars praktikdagar på en.

Min syster kommer inte att vara hos pappa i helgen, men däremot så ska jag åka dit lite senare i dag. Får se när det blir. Anledningen är att min syster ska på nå fest i kväll, och sova över där. Jag måste ju då till pappa för att få på sommardäcken. Jag tror nog inte det kommer bli nå jättehalt nåt mera under denna vintersäsong (hoppas inte det iaf).

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback