Lördag 25 april!

Hejsan Bloggen!
Jag har bestämt mig för i dag att jag ska sluta att sälja Aftonbladet efter denna helg. Jag känner att det känns som att det är nog nu. Det tar faktiskt emot en hel del under fredagen, att man vet att man ska upp på helgen också (speciellt när man har haft praktik på fredagen).
Jag har förklarat det för de flesta kunderna i dag; att jag kommer sluta efter denna helgen. Det känns rätt så skönt faktiskt att slippa tidningarna. Okej.. reklamen är ju ännu drygare dock, men den kan jag ju gå med när jag vill under helgen (med tidningarna så måste jag ju upp 8:30 på morgonen. Men reklamen har jag iaf bestämt mig för att gå med ut maj månad.. sen slutar jag med den med. Får ju då en helg, den första i juni, helt ledigt. Sedan helgen därpå så åker jag ju på lördagen mot Oslo. Kan ju vara bra att vara där ett par dagar innan man börjar jobba).

Ja.. Nästa vecka så blir det praktik måndag och fredag. På tisdag eftermiddag ska vi till Mästerbo extra, för att köra lite truck och hjullastare så att vi blir klar med de. Ja, så på onsdag så kommer jag göra min sista extraidrotts-timme =)

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback