Lördag 18 april!

Hejsan Bloggen!

Jaa.. Då har det blivit lördag då. I dag så fyller mamma 40 år, så det blir att fira lite i dag med lika fika och så med syster, mamma och hennes kompis (manliga kompisen alltså). Det kommer nog bli trevligt.
Efter fikat och presentsöppningarna, så ska jag och syster åka till pappa, för det är ju hans helg.
Man är väl egentligen inte så exhalterad över att dra dit. Man har det ju så klart roligt och så där, men efter att min halvbror blev född så har den mesta tiden blivit ägnad åt honom (haha hoppas inte han om flera år kommer läsa detta) :P. Nej, men det är lite så som både jag och syster känner. Ibland kan det bli lite för mycket tid till honom (men klart man har förståelse för att ta hand om ett barn tar sin lilla tid, och i tillägg så har ju han varit lite grinig och dålig på att äta sen han föddes, så det har ju varit lite jobbigare än vad det hade varit om han inte hade grinat och ätit normalt).
Men samtidigt så tycker man det är roligt att se framgångarna han gör hela tiden. Hur han följer med mer och mer osv.

Nej.. Nu ska jag fixa i ordning lite.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback