Fredag 10 april!

Hejsan Bloggen!

Inte mycket som skett i dag inte. Mest setat vid datorn.
Har funderat lite kring sommaren, kollat runt lite på abonnemang på både telefon och trådlöst internet.. i Norge dådå.
Sedan så har man beställt en GPS också =)
En Navigon 1200 Nordic för 949:- på CDON.com. Den har iaf Norden-kartor, jag tror nog det räcker. Vill man ha även med Europa, så kan man ladda hem det och putta in i apparaten (det är ju eventuellt då om man kommer börja köra i Europa sen framöver.. men.. äh.. man får väl börja lite lätt med Skandinavien.. hehe)
Ja just det.. Har kollat lite trådlöst bredband också. Man vet ju inte alls hur det kommer att se ut med bostaden under sommaren, och utan internet kan man ju inte klara sig. Därför har jag kollat lite trådlöst redan nu, för att kolla in lite. Har fastnat för ICE.no, som har så att man kan surfa i hela Skandinavien. Kostar 399:-/mnd eller vad det var. Det kan det ju vara värt. För man kommer väl antagligen åka inom Sverige eller Danmakr inom yrket sen framöver (jag vill det iaf.. hehe).

Nej.. Märker ibland att man tänker för mycket. Det är ju ändå 9 veckor kvar till studenten, så det finns ju fortfarande mycket tid att tänka.
Är lite nervpirrande över att min arbetsledare i Norge kommer att ringa. Han/hon vet säkert hur det blir med bostaden då också.

Ja.. det är minsann spännande. Man vet överhuvudtaget inte hur det kommer bli. Både med bostaden, vart den är.. men också jobbet (vart man kommer köra.. om det endast kommer bli inom Oslo, eller om det kommer bli lite längre ibland).

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback