Bil på däck igen!

Hejsan Bloggen!
Ja, sista september är det i dag.

I dag i skolan så har vi provat studentmössor samt beställt mössorna då och kläder (för de som ville givetvis).
Jag tog mösspaket 1 med klädpaket 2 (ja.. för er som inte var där så säger ju inte det er någonting) :P.
Mösspaket 1 är ju då bara mössan (paket 2 är mössan med massa krimskrams till, som badbyxor etc). Jag tror mösspaketet går på runt 500 kr tror jag (JAG VET hutlöst dyrt för bara en mössa MEN man tar ju studenten bara en gång i sitt liv, och så är ju mössan rolig att ha med både sitt namn insytt och allt).

Sen klädpaket två så är det en t-shirt och en tröja som det står typ "Student 2009" på. Det kostade runt 400 kr tror jag.
Får hoppas kläderna passar för jag provade ingenting där, utan tog bara XL :P. Det är ju bättre att det är lite för stort än för litet så att säga. De sa också att storlekarna är lite små så.. satsa till på XL iaf.

Vad har mer hänt i dag då tro?
Jo, min bil står ju på däck nu igen iaf. Var nyligen och satte på dem. För bilen stod ju på "kravallstenar". Men med två domkrafter och lite bräder så gick det alldeles utmärkt.. :D.
Så.. Vi har beställt tid för att få dit ett nytt glas till "förarrutan", vilket kommer att sättas på på torsdag tidigast. Mamma ska ringa glastjänsten i morgon bitti för att få en tid.
Fast innan rutan sätts på så måste jag få bort all glas inne i bilen. Sopade bort allt på sätena nu iaf, så man kan köra. Blir nog att åka till en mack och dammsuga bort skiten i morgon (eller kanske man kan göra det i Mästerbo?) :D. Där finns det iaf en stor dammsugare. Men.. aja.. får se hur det blir.

Nu ska jag ta och kolla på lite Andra Avenyn.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback