Mailet!

Hejsan Bloggen! Jag hann tyvärr inte med att skriva igår. Eller.. hann och hann.. :P.. Man har ju alltid lite dötid över varje dag för det mesta.. men.. det kom liksom annat och så glömde man bort.. Ja.. så är det..

Fick absolut nyligen ett mail från SJ. Ja.. Ni som har läst tidigare vet nog vad som skulle stå där; om jag skulle få handläggarjobbet här i Krylbo som jag har sökt på eller inte. Ja.. ni kan nog gissa vad det stod.. *suck*.. FÖRSTOD det! Fan.. Är så jäkla förbannad och ledsen. Varför vill ingen ha mig? Jag har sökt på en jävla massa ställen nu men ingen vill ha mig. Sökte även på för kommunjobb förra året.. men nepp.. Hann inte med att göra det i år då.. men ingen hade nog velat ha mig ändå.. :(

Skit också.. Man var lite sådär havlt lycklig innan man läste mailet. Och så när man läste det så kommer det att förstöra hela dagen..
Vad jag vill ha också är uppmuntrande kommentarer.. det är nog vad jag behöver just nu.

Idag har det inte hänt så mycket annat. Chattat och surfat.. i princip. Ja.. man vaknade ju kl 11 också.. :P.. Ja, det blir ju så när man sitter uppe och kollar på South Park på datorn.. tror jag somnade runt 2. Men det är ju lov så.. Och det är då inte ofta man får chansen att göra så heller.

Näe.. Nu kommer jag att vara nere resten av dagen.. :(...

Ha det gött! Jag kan väl iallafall försöka ha det.. :'(

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback