Hemmadag

Tjabba tjena!
Stannade hemma idag. Kände ingen ork alls att dra till skolan.. så.. Men det är skönt att bara vara hemma för sig själv och ta det lugnt.

Håller på och funderar på hur jag ska göra med mitt bloggande. En som jag känner (eller flera också) har mer gått över till att blogga på blogg.se (här alltså). Funderar på att jag kanske också kan göra det, eftersom den blir ju faktiskt egentligen mer tillgänglig då. Och så börjar ju lunar suga mer och mer. Har ju också uppnått mitt målstatus på Lunar (1337p) som jag inte hade tänkt uppdatera på ett tag, så.. Ja.. får se hur jag gör.
Tills dess mitt beslut sker så kommer jag kopiera inlägg här som jag även skriver på lunar. Ja.. detta inlägg kommer bara att vara här.. kommer skriva nåt annat på lunar, men direkt när jag har skrivit det så kopierar jag över det hit.. hehe.. Det är inte så mycket ansträngning.. ;)

Ha det gött!
//Jocke *som iallafall inte tänker sluta blogga.. efter ca 3 år 2 mnd.. det är faktiskt mer än vad de flesta har bloggat.. Jocke sätter trenderna.. NOT.. hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback