Det avgörande avslöjandet!

Inlägget från min lunarblogg:

Hejsan Bloggen! Japp.. Lite längre ner i detta inlägg finns avslöjandet om jag tänker fortsätter blogga här på lunar OCH blogg.se eller om jag helt ska gå över till blogg.se.. ;).. Men först hur dagen har varit:

Idag har jag då kört lastbil hela dagen typ. På förmiddagen så körde jag med en klasskamrat och en lärare sträckan Avesta-Hofors-Avesta... jag började köra då, vi bytte i Hofors. Sen blev det lunch. Sen på eftermiddagen så fick i en enkät som alla i klassen skulle fylla i som handlade om drog och alkoholbruk.. :S.. Efter det så fick man åka ut igen på vägen. Åkte då sträckan Avesta-By-Hede-Horndal-Garpenberg-Hedemora-Aves ta. Jag körde då från Garpenberg-Avesta. På förmiddagen så var det lärare med, men på eftermiddagen så var jag med en annan klasskompis själva i lastbilen.. ja.. vi hade radiokontakt med läraren som var bakom med två classmates.
Visst.. det är kul att köra lastbil :D.. men efter nån timme så blir man lite halvseg i huvudet. Är faktiskt det lite fortfarande.

Imorgon så blir det praktik hos Ernsts, sen så blir det 1½ veckas lov.. :D.. Fast det blir då inte lov hela tiden för min del. Har ju reklam att delas ut.. även Aftonblad ska säljas. Fredag och måndag ska jag gå med Aftonbladet.. Och i helgen blir det hos pappa.. Men mellan tisdag-fredag har jag absolut inget planerat.. :D.. Det är faktiskt rätt skönt.. hehe

Nu till avslöjandet då.. Jag är ju som jag är, därför så har jag skrivit mitt avslöjande på
denna adressen .. tihitihi..

Så.. Vi höres! ;)
//Jocke


NOTIS!!!!!
Jag har lärt mig hur man lägger in ett YouTube-klipp... Tack http://linedance.blogg.se ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback