Den sista! *på lunar*

Det sista riktiga blogginlägget från mig från Lunar:

Hejsan Bloggen! Jahapp.. Detta blir då det sista riktiga blogginlägget som jag gör här på lunar. Eftersom jag inte riktigt kunde skriva igår eftersom det blev så mycket annat (praktik 05:40-ca17.00).. och så är ju denna dag passade eftersom. ja.. kolla i almanackan så förstår ni.. tihihiiihihihhihhiihihi...

Denna första dag på lovet så har man inte direkt gjort så mycket. Vaknade faktiskt så tidigt som 08:10.. Men det var ju två orsaker som gjorde det: 1. Somna vid 23 och 2. Vaknade 04:30 föregående dag. Jag har nog lite svårt att vända om dygnet sådär helt upp och ner. Jag fungerar bäst om jag får somna på ungefär samma tid och vakna på ungefär samma.

Alldeles strax ska reklamen komma, eftersom det är röd dag imorgon dårå. Sen imorgon så ska jag och syrran åka tåg till pappa.. kommer fram till honom vid 16-tiden. Hos pappa över helgen, och sen kommer hem igen vid ca 18-19 tiden på söndagen. Och då börja gå ut med reklamen. Åtminstone ett distrikt.. förmodligen så orkar jag nog inte två. Så.. tar den andra på måndagen. Jag har ju tagit åt mig att ha två distrikt nu varje helg, eftersom ett i Krylbo hade blivit ledigt. Så.. då kunde jag inte säga nej.. kan ju iallafall prova ett tag. Det blir ju lite knapert under pappa-helgerna.. men.. det går nog.. Speciellt under denna helg då måndagen är röd.. ^^.. även fredagen.. ja.. får se hur jag ska göra ^^

Får se vad som händer i helgen. Vi gör ju alltid en grej tillsammans med pappa varje gång vi är hos honom. Antingen spelar bowling, badar eller spelar pingis. I helgen så ska vi förmodligen bada.. så.. Ett litet dopp på AquaNova i Borlänge blir det nog. Har inte varit i det nya badhuset i Avesta än. Får se när det blir. De har väl stängt nu på grund av nån orsak har jag för mig.. men nångång ska man nog testa på.
Sen i framtiden när jag har ett riktigt jobb så ska jag nog skaffa ett såntdär halvårskort eller årskort i ett badhus så att man kan bada hur mycket man vill. Det vore nice.. Det är ju bra för kroppen att bada.. Simma är ju det bästa träningssättet.. ^^

Okej.. Några sista avslutande ord för mig och mitt bloggande på Lunar:

Jag skulle vilja tacka lunar för att ha gett mig möjligheten att kunna börja blogga, annars så hade jag nog inte gjort det.. inte på samma sätt iallafall.
Det har blivit miljontals tecken under dessa 3 år och 3 månader som jag har bloggat här på Lunar.
Men det är då absolut inte slut på bloggandet.. nejnej.. absolut inte.. det är roligt att blogga och jag kommer nog förmodligen att göra det ett flertal år till framöver. Fast... bara på ett annat ställe.
Känner att jag inte riktigt kan utvecklas längre här på Lunar. Det har dels blivit mindre läsare men också för att man ha blivit äldre och vill ha en mer vuxen blogg. Kommer att göra småinlägg här då och då när det är nåt riktigt viktigt eller en påminnelse om min numera riktiga blogg:
http://bowlingjocke.blogg.se/ .
Jag tänker fortsättningsvis att fortsätta blogga ungefär varje dag. Dock inte under pappas helger dådå.. men i stort sett alla andra dagar.. ^^

Ha det gött mina bloggvänner!
//Jocke *peace out!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback