Äntligen lov!

Hejsan Bloggen! Ja, äntligen så blir det lov för min del. Gud vad man har slitit både idag och i fredags. Pjuh.. Men nu så blir man HEEELT ledig till fredag eftermiddag nångång, då ny reklam kommer. Men det är ju ett par dagar dit.. ;)

Idag så har man inte hunnit med så mycket annat än att ha sålt tidningar, delat ut reklam och suttit här framför datorn en liten stund. Ska direkt efter denna bloggning ta och rapportera, både tidningar och reklam. Men som oftast så får man ju lite pengar för att man har slitit.. cirka 495:- har jag tjänat denna helg. Förra helgen tjänade jag också runt 500:-, så.. nu öser det in pengar på kontot.. hehe.. Nä, inte sparar man allt heller. En viss sum går ju åt läsk och godis och sånt. Sen så dras ju 1800:-/år för moppeförsäkringen. Men så får jag ju halva studiebidraget också = 550:-/mnd. Så.. tja.. lite halvfattig kanske man är ändå.

Får se vad man ska hitta på sen. Ska strax äta. Korvstroganoff och ris blir det morsan lagar. Ja.. hon är ju ledig hela denna vecka, så.. ska se vad vi kan hitta på. Vi kommer nog inte använda våra presentcheckar på Viking Line... inte såhär tidigt på året. Men mamma har då iallafall pratat om att dra till Max en dag och käka.. :D.. Ja.. det blir ju då antingen i Borlänge, Gävle (tror inte), Västerås eller Örebro. Jag skulle tro det blir Borlänge eftersom det är närmast och enklast.

Yeye.. Får se vad som skjer (skjer = händer på norska.. ja.. alltså inte händer o fötter.. utan.. händer) :P.

Ha det gött!
//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback