Torsdag 26 juni!

Hej bloggen! Nu var det ett par dagar sedan igen :P

Ni undrar säkert hur det går med städningen här hemma som jag har lovat?! Mjodå.. Har väl som vanligt inte hunnit med det jag har velat göra. Sortera lite bland cd-skivor i går (vi har dem ligger lite överallt, och vissa skivor utan fodral), så det ska jag nog fortsätta med lite senare i dag eller i morgon.
Och i går så var jag ju också ut med hunden två gånger i och med att syster gick ut med han två gånger i förrgår. Och så gick jag en liten längre promenad också, så.. tiden gick i går som bara den. I dag med.

I morgon ska jag iaf försöka göra lite mer än de andra dagarna denna vecka. Haha.. Vet..  skriver det hela tiden: "I morgon.. Då banne mig". Men vad händer? Jo, sitter degandes framför datorn dagen i ända och skriver det hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback