Amen va f...

Herreguuuuuud!
Usch vad dåliga ni är på att kommentera! *grr*
Ingen har kommenterat sen den 25:e maj vilket är en riktig jäkla kommenterartorka.
Så få kommentarer har ju inte ens Albin på sin blogg på 1000apor.se XD (
http://www.1000apor.se/blogs/albin  )
Fy sjutton!

Kommentera detta inlägg ALLA som ser det.
Annars räknas ni inte som en av mina bloggläsare! *ptvi ptvi*

PS! Har nu tagit bort den där halva kommentaren som tidigare har synts.. nu är de det verkliga antalet. Man tyckte väl det var roligt de första veckorna "Oj, en halv kommentar". Men.. Det är liksom en av grejerna som jag ska förändra innan jag blir 18 år (dvs myndig dvs.. vuxen) :O:O:O

EDIT!
Kan väl skapa en liten diskussion då (eller frågeställning), så att förhoppningsvis någon kommer att kommentera.

Dagens frågeställning: Vilket land kommer vinna Fotbolls-EM?
för de som inte är intresserade i fotboll kan få denna fråga istället:
Förtjänar blondinbella så mycket pengar som hon tjänar på besökare på sin modeblogg?

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej det gör hon inte! :)

2008-06-13 @ 20:08:20
Postat av: Ida



Jag tror Holland kommer vinna :)

Postat av: Annika

Spanien vinner!

2008-06-16 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback