Tisdag 8 juli!

Hejsan Bloggen! 8 juli ja.. Typ halva sommaren har redan gått.. och inte en enda gång har man badat eller blivit riktigt brun. Visserligen har man fått lite färg dock, men det är ju inte tillräckligt. Men det är nog den finaste delen kvar av sommaren: sista halvan. I augusti brukar det väl vara ganska bra väder? I alla fall uppe i nord. Jag kommer ju i alla fall vara där under den mestadelen av augusti (närmare bestämt till dagen innan skolan börjar igen.. den 20:e).

I dag så vaknade man ca 09:20. Slog på teven för att slötitta lite på "Hej hej sommar". Jag tror nog faktiskt att jag ska skita i att kolla på hela programmet, och bara på Blue water high. Det är ju egentligen bara därför man kollar på det. Och så Sandra Dahlberg och hennes humor ^^. Men får se... Somnade runt 2:30 i natt, så man kunde nog kanske ha kunnat sovit lite längre.
Så... Efter Hej hej sommar så tog jag hand om i princip resten av disken som samlat sig under 2 dagar. Sedan åt jag en sandwich till att läsa Hänt extra. Mamma var ju så schysst att hon köpte glass när hon var och handlade under min diskning.
Om en liten stund så ska jag och syster till elljusspåret för att jogga ett par kilometer. Jag ska nog ta tvåan denna gången med tror jag. Den ger ju mest. 3,5:an är nästan lite för mycket. Man vill ju inte slita ut sig direkt. Det får bli sen när man klarar att jogga tvåan utan att stanna, då kan man möjligtvis böja göra 3,5:an också.

Sen efter joggningen så blir det att laga mat. Ja, jag gjorde i går så det blir syster som får sköta den biten i dag. Den som inte lagar maten sköter serveringen. Vi delar upp det så.. hehe

Ha det så gott!
//Jocke *som tidigare sagt.. skitdåligt med kommentarer hörrni. Jag vill ju ha reda på att det är i alla fall någon som läser? Denna blogg lästes nog säkert av fler läsare när jag hade den på lunarstorm, men... nä.. Jag tänker i alla fall inte att flytta över den dit igen... nä.. den är väl bra här? Kan man få höra era åsikter kanske? Förslag på ämnen jag kan skriva om? Något jag kan slipa på? Var inte rätt för att kommentera. Bara för att det står att jag kommer spamma din e-mail, så betyder det ju inte att jag kommer göra det.. hehe*

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick både Servera OCH laga mat :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback