Måndag 21 juli!

OBS! Inlägget är skrivet den 21:a juli!

Sov riktigt ut denna dag. Enda till klockan 10:30. Då stod man upp och åt våfflor med hjortonsylt, och så kaffe med mjölk på det.. mm.. :D. Så har man sett på teve (Zoey 101 på Nickelodeon. Jamie Lynn Spears är ju så j****vla snygg) ;D.

Och så har man varit till stan. Bland annat till Coop, handlade och kollade på handtag (som pappa skulle ha till två skåp han har satt upp på vägen strax utanför vårat sovrum för att ha skor och lite annat i, men han hittade inget) så.. vi åkte även till Fröbergs och kollade, där tror jag att han fann.. :P.

Så har man setat lite vid datorn, ätit (köttbullar med potatis, sallad och CHIlisås) och CHIllat lite.

En sak som jag blivit lite beroende av under den senaste veckan är... Harpan och Spindelharpan.. :P.. Måste bara klara en gång (eller mer) på båda innan jag gör lite annat på datorn (som att kolla på Mythbusters eller South Park osv.. hehe).

Det kommer nog inte hända så mycket mer i dag antagligen. Sitta vid datorn och teven resten av dagen troligtvis. Ska eventuellt, om jag inte sitter vid min dator, kolla på det där "Sommar med Ernst" eller vad det heter. Det ska iaf de andra se på, så då har man ju inget val i tv-väg. Så blir det eventuellt "Fråga Olle". Det är ju bög, trans och bi-tema i dag eftersom Pride-festivalen är ju nu i Sthlm (fan.. vi missade den precis) :P.

Vi drar hem i morgon tisdag, på kvällen någongång. Antagligen med tåg.. om det finns plats.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback