bowlingjockes bloggsajt!

Hejsan Bloggen! Ja, nu har jag en alldeles egen bloggsajt som du kan gå till. Den ligger på: http://bowlingjocke.blogg.se , ifall du är intresserad att gå in och kika in. Det kommer att stå exakt så som det är på LunarStorm, men nu slipper du logga in på Lunar för att läsa mina inlägg, plus att Ni som inte har Lunar också har möjlighet att läsa mina inlägg. Jag ska försöka att lägga in tidigare inlägg där, om det går, har inte varit inne där så mycket. Har bara precis loggat in där och registrerat mig, så jag ska undersöka lite om vad man kan. Jag vet iallafall att jag kan lägga in videoklipp och bilder. Och så tror jag att jag kan recensera filmer och sånt också, så... Det kommer nog att bli perfekt, hehe.. Nåväl, över till dagens händelser:

Nu imorse så var jag till apoteket och köpte Kestine, eftersom det tog slut igår. Jag är lite beroende av den allergimedicinen, för om inte jag tar den en dag så märks det dagen efter att jag inte har tagit. Då börjar jag nysa förfärligt, och kliar lite i gommen och kliande ögon är några av de symptomen jag får. Så, nog behöver jag den medicinen allt. Har varit till banken med de sista mynten för inte så länge sedan också. Och så har jag såklart sett dagens avsnitt av "Flyg 29 saknas", den bara måste man se. Och så har jag tagit ett skönt varmt bad på ungefär 40 grader varmt, vilket var skönt. Det ringde i min mobil när jag låg i vattnet, så då fick min syrra svara istället, hehe...

Snart så bär det ju sig av för Min riktiga semester. Jag ska nu på tisdag på Rigakryssning med pappa och syrran vilket jag ser fram emot. Fast redan på fredag så ska jag till pappa, så från och med då så kommer jag inte att vara inne så mycket på LunarStorm, eftersom jag inte har samma möjlighet till internet då, men var bara lugn. Som jag har skrivit tidigare så tänker jag ta med mig min handskriftsdagbok och notera om vad som har hänt varje dag, och sedan skriva över det här från 15 juli- 13 augusti för hand några dagar efter den 13:e augusti, då jag har rest klart. Så nog tänker jag få statuspoäng ändå, hehe.. Det är väl lite det som är en liten liten orsak till att jag försöker så mycket jag kan att skriva blogg varje dag. Även att överhuvudtaget logga in på lunar ungefär varje dag, så är statusen en liten grund till det.

Fick ett kuvär idag från nån skolmyndighet i Falun där det stod ifall jag kom in på Fordonsprogrammet, som jag hade valt som förstahandsval dvs. Hur det gick kommer imorgon... HAHAHA!!! :P:P

TO BE CONTINUED!

//Jocke


Kommentarer
Postat av: halland'sflickan^^S

"I" i min blogg är inger du hade frågat det:P^^

2008-03-12 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback