Onsdag 27 maj!

Hejsan Bloggen!
Ja.. I dag i morse så var man till folktandvården då.
Var där och lagade ett litet hål, som jag hade på vänstra sidan av överkäken. De borrade och fyllde med nåt. Ja.. Bedövde mig gjorde de också. Fick ju välja om de skulle göra det eller inte.. men tog det säkra för det osäkra och valde det ändå.
Gick väl bra. Skönt att ha det gjort. Kände ingenting utav sprutan. Det enda som var att huvudet durrade lite bara när de borrade.

Hehe. Det såg lite roligt ut när jag försökte göra en pussmun xD. Delen som de bedövade hängde ju bara :P. Just nu så hänger iaf hela läpparna med, men när jag gör en "Elvis" med sidan, så känner jag fortfarande lite bedövning.

Städade ur skåpet i skolan i dag. Även bilen städade jag ur (får se om jag dammsuger den hos pappa sen i helgen). Det är sådana grejer som när man städar ur skåpet, ger tillbaka böcker osv som får en att verkligen inse att det inte är långt kvar. Herregud.. Det är ju bara 16 dagar kvar nu :O

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback